Wsparcie w obsłudze zgłoszeń od Klientów

Prowadzenie działalności gospodarczej w rzeczywistości przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych i uwzględniając uprawnienia osób, których dotyczą dane, łączy się nieodzownie z koniecznością obsługi zgłoszeń od Klientów w zakresie przetwarzania danych osobowych i podejmowania stosownych kroków na podstawie przepisów prawa w tym zakresie.

Z naszego doświadczenia wynika, że niejednokrotnie nieocenione jest wsparcie w tym zakresie specjalistów w zakresie ochrony danych osobowych i procesów z tym związanych.

Korzyści zlecenia nam wsparcia w obsłudze zgłoszeń od Klientów

  • Działanie na podstawie i w ramach przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych

  • Podejmowanie niezwłocznych kroków prawnych wynikających z przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych

  • Zgodność z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych (RODO)

  • Praktyczne wskazówki dotyczące obsługi zgłoszeń od Klientów w zakresie przetwarzania danych osobowych

Przykładowe negatywne konsekwencje braku lub wadliwej reakcji na zgłoszenia od Klientów:

  • Możliwość nałożenia przez organy nadzoru wysokich kar finansowych związanych z naruszeniem przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych

  • Indywidualne roszczenia osób, których dane osobowe zostały pozyskane lub były przetwarzane niezgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie

  • Spadek renomy sklepu, serwisu internetowego lub Twojego przedsiębiorstwa w oczach Klientów

Warianty realizacji usługi

Możesz zlecić nam zrealizowanie w ramach jednorazowej usługi. Dokładną cenę realizacji otrzymasz po kontakcie z naszym doradcą.

Możesz wybrać realizację usługi w połączeniu z zakupieniem jednego z pakietów PARASOL 365. W takim wypadku cena realizacji usługi rozłożona zostaje na 12 miesięcy i doliczana jest to miesięcznego abonamentu, którego koszt uzależniony jest od wybranego pakietu. Ten wybór powoduje, że uzyskujesz dodatkowy rabat na usługę, którą chcesz zamówić. Dostajesz także szereg korzyści w ramach obsługi pakietowej.

Skontaktuj się z naszym doradcą aby dowiedzieć się więcej.

Ceny

STANDARD

od 199 netto/opłata jednorazowa
  • Realizacja zamówionej usługi

PARASOL 365

od 19 netto/miesięcznie + opłata abonamentowa za dany pakiet PARASOL 365
  • Realizacja zamówionej usługi
  • Newsletter
  • Help Desk
  • Obsługa reklamacji
  • Obsługa zapytań ws. RODO
  • Audyt e-commerce i RODO
  • Treści zgód
  • Klauzula informacyjna
  • Dyżur zdalny
  • Dyżur w siedzibie
  • Outsourcing IOD
  • Rabat na usługi
  • Oznaczenie na stronę www

Jak wygląda oferowane przez nas wsparcie

KROK 1

Przyjęcie zamówienia

KROK 2

Analiza zgłoszenia od Klienta

KROK 3

Podjęcie wymaganych kroków prawnych

KROK 4

Odpowiedź na zgłoszenie Klienta

Poznaj warianty cenowe

Dlaczego warto związać się z nami na dłużej

Nic nie stoi na przeszkodzie abyśmy zrealizowali dla Ciebie tę usługę w ramach jednorazowej czynności. Jednak wybór realizacji w ramach pakietu PARASOL 365 polega na zawiązaniu z nami współpracy długofalowej i pozwala Ci zapewnić stałe i bieżące wsparcie dla Twojego sklepu internetowego przez prawników: specjalistów ds. e-commerce oraz przetwarzania danych osobowych (RODO). Dodatkowo zyskujesz pewność, że w przypadku zmian w obowiązujących przepisach lub wprowadzenia przez Ciebie nowych rozwiązań w sklepie internetowym, poinformujemy Cię o ich wpływie na dotychczas posiadaną dokumentację sklepu internetowego i w razie potrzeby przeprowadzimy w związku z tym odpowiednie aktualizacje i zmiany.

Nasze atuty

Zespół specjalistów do spraw konsumenckich oraz ochrony danych osobowych

Sprawdzone rozwiązania dopasowane do potrzeb przedsiębiorcy

Optymalizacja kosztów obsługi przy zachowaniu jakości świadczonych usług

Możliwość skorzystania ze stałego wsparcia w ramach HELP DESK

Zaufali nam