Wdrożenie RODO w organizacji
Właściwe i zgodne z przepisami pozyskiwanie i przetwarzanie danych osobowych jest elementem niezbędnym każdej działalności gospodarczej.
Wdrożenie kompletnych i spójnych ze sobą procedur w zakresie przetwarzania danych osobowych jest procesem wieloetapowym i wymagającym specjalistycznej, a co najistotniejsze interdyscyplinarnej wiedzy.
Wreszcie, przygotowanie dokumentacji w zakresie przetwarzania danych osobowych (RODO) wymaga zapoznania się z zakresem i specyfiką prowadzonej przez Ciebie działalności.
To właśnie dlatego każdorazowo zanim przystąpimy do opracowywania dla Ciebie procedur i dokumentacji związanych z przetwarzaniem danych osobowych przeprowadzamy w Twojej firmie audyt w tym zakresie.
Dzięki temu jesteśmy w stanie poznać szczegółowo czym się zajmujesz, jakie procesy zachodzą w Twojej firmie, a przede wszystkim z jakimi ryzykami w zakresie przetwarzania danych osobowych spotykasz się prowadząc działalność.
Korzyści zlecenia nam wdrożenia RODO w organizacji
Audyt przedsiębiorstwa w zakresie przetwarzania danych osobowych
Zgodność z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych (RODO)
Precyzyjne określenie procesów pozyskiwania, przetwarzania i ewentualnego udostępniania danych osobowych
Wzory dokumentów wymaganych w związku z przetwarzaniem danych osobowych, takie jak: oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, czy też dokumenty zawierające wymagane obowiązki informacyjne
Praktyczne wskazówki dotyczące sposobów spełniania obowiązków informacyjnych względem osób, których dotyczą dane osobowe
Uwzględnienie w przygotowywanej dokumentacji z zakresu przetwarzania danych osobowych (RODO) specyfiki i ryzyk występujących w Twoim przedsiębiorstwie
Przykładowe negatywne konsekwencje braku lub wadliwości procedur związanych z przetwarzaniem danych osobowych (RODO)
Ryzyko braku legalności przetwarzania danych osobowych
Możliwość nałożenia przez organy nadzoru wysokich kar finansowych związanych z naruszeniem przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych
Możliwość prowadzenia postępowań kontrolnych ze strony organów nadzoru
Duże ryzyko dostępu do danych osobowych przez nieuprawnionego do tego podmioty
Indywidualne roszczenia osób, których dane osobowe zostały pozyskane lub były przetwarzane niezgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
Możliwość prowadzenia postępowań kontrolnych ze strony organów nadzoru
Spadek renomy sklepu lub serwisu internetowego w oczach Klientów
Warianty realizacji usługi
Możesz zlecić nam zrealizowanie w ramach jednorazowej usługi. Dokładną cenę realizacji otrzymasz po kontakcie z naszym doradcą.
Możesz wybrać realizację usługi w połączeniu z zakupieniem jednego z pakietów PARASOL 365. W takim wypadku cena realizacji usługi rozłożona zostaje na 12 miesięcy i doliczana jest to miesięcznego abonamentu, którego koszt uzależniony jest od wybranego pakietu. Ten wybór powoduje, że uzyskujesz dodatkowy rabat na usługę, którą chcesz zamówić. Dostajesz także szereg korzyści w ramach obsługi pakietowej.
Skontaktuj się z naszym doradcą aby dowiedzieć się więcej.
Ceny
STANDARD
- Realizacja zamówionej usługi
PARASOL 365
- Realizacja zamówionej usługi
- Newsletter
- Help Desk
- Obsługa reklamacji
- Obsługa zapytań ws. RODO
- Audyt e-commerce i RODO
- Treści zgód
- Klauzula informacyjna
- Dyżur zdalny
- Dyżur w siedzibie
- Outsourcing IOD
- Rabat na usługi
- Oznaczenie na stronę www
Jak wygląda proces wdrożenia RODO w organizacji
Przyjęcie zamówienia
Przeprowadzenie audytu w Twojej firmie w zakresie przetwarzania danych osobowych
Przygotowanie kompletnej i spójnej dokumentacji w zakresie przetwarzaniach danych osobowych
Wdrożenie RODO w Twoim przedsiębiorstwie

Dlaczego warto związać się z nami na dłużej
Nic nie stoi na przeszkodzie abyśmy zrealizowali dla Ciebie tę usługę w ramach jednorazowej czynności. Jednak wybór realizacji w ramach pakietu PARASOL 365 polega na zawiązaniu z nami współpracy długofalowej i pozwala Ci zapewnić stałe i bieżące wsparcie dla Twojego sklepu internetowego przez prawników: specjalistów ds. e-commerce oraz przetwarzania danych osobowych (RODO). Dodatkowo zyskujesz pewność, że w przypadku zmian w obowiązujących przepisach lub wprowadzenia przez Ciebie nowych rozwiązań w sklepie internetowym, poinformujemy Cię o ich wpływie na dotychczas posiadaną dokumentację sklepu internetowego i w razie potrzeby przeprowadzimy w związku z tym odpowiednie aktualizacje i zmiany.
Nasze atuty
Zespół specjalistów do spraw konsumenckich oraz ochrony danych osobowych
Sprawdzone rozwiązania dopasowane do potrzeb przedsiębiorcy
Optymalizacja kosztów obsługi przy zachowaniu jakości świadczonych usług
Możliwość skorzystania ze stałego wsparcia w ramach HELP DESK