Audyt organizacji pod kątem przetwarzania danych osobowych
Niejednokrotnie nasi Klienci zwracają się do nas z problemem polegającym na tym, że formalnie posiadają „RODO”, niemniej nie wiedzą, jak w praktyce mają korzystać z istniejących w ich firmie procedur.
Kolejnym często występującym zjawiskiem jest to, że przedsiębiorca zmienił profil swojej działalności, przystąpił do realizacji nowego projektu, lub po prostu rozwija swoje przedsiębiorstwo, co jest naturalnym i pożądanym procesem w każdej firmie. Niestety, jak się okazuje, posiadane przez niego procedury i dokumentacja w zakresie przetwarzania danych osobowych (RODO) nie odpowiada aktualnym wyzwaniom, które stoją przed firmą.
Wreszcie, zdarzają się również przypadki, że przedsiębiorca chce zweryfikować istniejące u niego procedury i dokumentację w zakresie przetwarzania danych osobowych, gdyż zależy mu na bezpieczeństwie danych osobowych swoich Klientów, a nie ma przekonania, czy wszystko rzeczywiście funkcjonuje prawidłowo.
To właśnie głównie w takich przypadkach przeprowadzamy audyt pod kątem przetwarzania danych osobowych, który pozwala dokładnie zweryfikować posiadane przez Ciebie procedury i dokumentację w tym zakresie i ustalić newralgiczne punkty oraz przedstawić stosowne rekomendacje.
Audyt w zakresie przetwarzania danych osobowych jest również pierwszym krokiem w przypadku, gdy przeprowadzamy wdrożenie RODO w twojej firmie lub dokonujemy aktualizacji posiadanych procedur i dokumentacji w tym zakresie.
Korzyści zlecenia nam przeprowadzenia audytu pod kątem przetwarzania danych osobowych
Precyzyjne określenie procesów pozyskiwania, przetwarzania i ewentualnego udostępniania danych osobowych
Weryfikacja legalności i prawidłowości przetwarzania danych osobowych
Weryfikacja dokumentacji wymaganej w związku z przetwarzaniem danych osobowych
Identyfikacja ryzyk związanych z przetwarzaniem danych osobowych
Zwrócenie uwagi na praktyczne wskazówki dotyczące sposobów spełniania ustawowych obowiązków informacyjnych względem osób, których dane dotyczą
Wskazanie newralgicznych punktów związanych z przetwarzaniem danych osobowych
Raport pokontrolny ze wskazaniem naszych rekomendacji
Przykładowe negatywne konsekwencje braku lub wadliwości procesów lub dokumentacji w zakresie RODO
Ryzyko braku legalności przetwarzania danych osobowych
Możliwość nałożenia przez organy nadzoru wysokich kar finansowych związanych z naruszeniem przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych
Możliwość prowadzenia postępowań kontrolnych ze strony organów nadzoru
Duże ryzyko dostępu do danych osobowych przez nieuprawnione do tego podmioty
Indywidualne roszczenia osób, których dane osobowe zostały pozyskane lub były przetwarzane niezgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
Spadek renomy sklepu lub serwisu internetowego w oczach Klientów
Warianty realizacji usługi
Możesz zlecić nam zrealizowanie w ramach jednorazowej usługi. Dokładną cenę realizacji otrzymasz po kontakcie z naszym doradcą.
Możesz wybrać realizację usługi w połączeniu z zakupieniem jednego z pakietów PARASOL 365. W takim wypadku cena realizacji usługi rozłożona zostaje na 12 miesięcy i doliczana jest to miesięcznego abonamentu, którego koszt uzależniony jest od wybranego pakietu. Ten wybór powoduje, że uzyskujesz dodatkowy rabat na usługę, którą chcesz zamówić. Dostajesz także szereg korzyści w ramach obsługi pakietowej.
Skontaktuj się z naszym doradcą aby dowiedzieć się więcej.
Ceny
STANDARD
- Realizacja zamówionej usługi
PARASOL 365
- Realizacja zamówionej usługi
- Newsletter
- Help Desk
- Obsługa reklamacji
- Obsługa zapytań ws. RODO
- Audyt e-commerce i RODO
- Treści zgód
- Klauzula informacyjna
- Dyżur zdalny
- Dyżur w siedzibie
- Outsourcing IOD
- Rabat na usługi
- Oznaczenie na stronę www
Jak wygląda przeprowadzenie przez nas audytu pod kątem przetwarzania danych osobowych (RODO)
Przyjęcie zamówienia
Zapoznanie się z rodzajem i specyfiką prowadzonej działalności gospodarczej i przyjęcie harmonogramu audytowego
Przeprowadzenie audytu oraz sporządzenie raportu pokontrolnego
Zakończenie audytu i przekazanie raportu pokontrolnego z naszymi rekomendacjami

Dlaczego warto związać się z nami na dłużej
Nic nie stoi na przeszkodzie abyśmy zrealizowali dla Ciebie tę usługę w ramach jednorazowej czynności. Jednak wybór realizacji w ramach pakietu PARASOL 365 polega na zawiązaniu z nami współpracy długofalowej i pozwala Ci zapewnić stałe i bieżące wsparcie dla Twojego sklepu internetowego przez prawników: specjalistów ds. e-commerce oraz przetwarzania danych osobowych (RODO). Dodatkowo zyskujesz pewność, że w przypadku zmian w obowiązujących przepisach lub wprowadzenia przez Ciebie nowych rozwiązań w sklepie internetowym, poinformujemy Cię o ich wpływie na dotychczas posiadaną dokumentację sklepu internetowego i w razie potrzeby przeprowadzimy w związku z tym odpowiednie aktualizacje i zmiany.
Nasze atuty
Zespół specjalistów do spraw konsumenckich oraz ochrony danych osobowych
Sprawdzone rozwiązania dopasowane do potrzeb przedsiębiorcy
Optymalizacja kosztów obsługi przy zachowaniu jakości świadczonych usług
Możliwość skorzystania ze stałego wsparcia w ramach HELP DESK