Wsparcie procesu reklamacyjnego
Nieodłącznym elementem zarówno sprzedaży towarów, jak i świadczenia usług przez Internet jest również obsługa procesów reklamacyjnych.
Niezależnie bowiem od jakości oferowanych towarów czy też usług, będą zdarzać się przypadki niezadowolonych klientów, którzy będą składać do Państwa reklamacje.
Sprawna i przede wszystkim realizująca wszystkie wymogi prawne obsługa przez Państwa tego procesu jest istotna z punktu widzenia daleko idących skutków prawnych, włącznie z najdalej idącym, a polegającym na tym, że w przypadku braku odpowiedzi na reklamację konsumenta w określonym terminie, oznacza to, że z taką reklamacją i żądaniem konsumenta się Państwo zgadzają.
Decydując się na nasze usługi polegające na wsparciu procesu reklamacyjnego, mają Państwo po drugiej stronie solidnego partnera-profesjonalistę, który na bieżąco będzie reagował na pojawiające się w tych procesach zagrożenia.
Korzyści korzystania ze wsparcia procesu reklamacyjnego
Powierzenie kwestii związanych z uprawnieniami konsumentów i rozpatrywaniem reklamacji profesjonalistom
Wsparcie w ocenie zasadności poszczególnych reklamacji
Precyzyjne określenie przebiegu procesu reklamacyjnego
Przygotowanie pism zawierających stanowisko w przedmiocie zgłoszonej reklamacji
Przykładowe negatywne konsekwencje niewłaściwej obsługi procesów reklamacyjnych
uznanie reklamacji konsumenta w przypadku przekroczenia ustawowych terminów jej rozpatrzenia – bez względu na to, czy zasługiwała ona na uwzględnienie
niepotrzebny wzrost kosztów prowadzenia działalności w przypadku uznawania nieuzasadnionych reklamacji
wzrost wskaźnika niezadowolonych klientów
Warianty realizacji usługi
Możesz zlecić nam zrealizowanie w ramach jednorazowej usługi. Dokładną cenę realizacji otrzymasz po kontakcie z naszym doradcą.
Możesz wybrać realizację usługi w połączeniu z zakupieniem jednego z pakietów PARASOL 365. W takim wypadku cena realizacji usługi rozłożona zostaje na 12 miesięcy i doliczana jest to miesięcznego abonamentu, którego koszt uzależniony jest od wybranego pakietu. Ten wybór powoduje, że uzyskujesz dodatkowy rabat na usługę, którą chcesz zamówić. Dostajesz także szereg korzyści w ramach obsługi pakietowej.
Skontaktuj się z naszym doradcą aby dowiedzieć się więcej.
Ceny
STANDARD
- Realizacja zamówionej usługi
PARASOL 365
- Realizacja zamówionej usługi
- Newsletter
- Help Desk
- Obsługa reklamacji
- Obsługa zapytań ws. RODO
- Audyt e-commerce i RODO
- Treści zgód
- Klauzula informacyjna
- Dyżur zdalny
- Dyżur w siedzibie
- Outsourcing IOD
- Rabat na usługi
- Oznaczenie na stronę www
Jak wygląda wsparcie procesu reklamacyjnego
Przekazanie przez Klienta konkretnego procesu reklamacyjnego do analizy
Analiza prawna konkretnego przypadku reklamacyjnego
Udzielenie porady prawnej przez prawnika w zakresie zgłoszenia reklamacji (określenie jej zasadności)
Przygotowanie pisma zawierającego stanowisko w przedmiocie zgłoszonej reklamacji

Dlaczego warto związać się z nami na dłużej
Nic nie stoi na przeszkodzie abyśmy zrealizowali dla Ciebie tę usługę w ramach jednorazowej czynności. Jednak wybór realizacji w ramach pakietu PARASOL 365 polega na zawiązaniu z nami współpracy długofalowej i pozwala Ci zapewnić stałe i bieżące wsparcie dla Twojego sklepu internetowego przez prawników: specjalistów ds. e-commerce oraz przetwarzania danych osobowych (RODO). Dodatkowo zyskujesz pewność, że w przypadku zmian w obowiązujących przepisach lub wprowadzenia przez Ciebie nowych rozwiązań w sklepie internetowym, poinformujemy Cię o ich wpływie na dotychczas posiadaną dokumentację sklepu internetowego i w razie potrzeby przeprowadzimy w związku z tym odpowiednie aktualizacje i zmiany.
Nasze atuty
Zespół specjalistów do spraw konsumenckich oraz ochrony danych osobowych
Sprawdzone rozwiązania dopasowane do potrzeb przedsiębiorcy
Optymalizacja kosztów obsługi przy zachowaniu jakości świadczonych usług
Możliwość skorzystania ze stałego wsparcia w ramach HELP DESK