Wsparcie procesu reklamacyjnego

Nieodłącznym elementem zarówno sprzedaży towarów, jak i świadczenia usług przez Internet jest również obsługa procesów reklamacyjnych.

Niezależnie bowiem od jakości oferowanych towarów czy też usług, będą zdarzać się przypadki niezadowolonych klientów, którzy będą składać do Państwa reklamacje.

Sprawna i przede wszystkim realizująca wszystkie wymogi prawne obsługa przez Państwa tego procesu jest istotna z punktu widzenia daleko idących skutków prawnych, włącznie z najdalej idącym, a polegającym na tym, że w przypadku braku odpowiedzi na reklamację konsumenta w określonym terminie, oznacza to, że z taką reklamacją i żądaniem konsumenta się Państwo zgadzają.

Decydując się na nasze usługi polegające na wsparciu procesu reklamacyjnego, mają Państwo po drugiej stronie solidnego partnera-profesjonalistę, który na bieżąco będzie reagował na pojawiające się w tych procesach zagrożenia.

Korzyści korzystania ze wsparcia procesu reklamacyjnego

  • Powierzenie kwestii związanych z uprawnieniami konsumentów i rozpatrywaniem reklamacji profesjonalistom

  • Wsparcie w ocenie zasadności poszczególnych reklamacji

  • Precyzyjne określenie przebiegu procesu reklamacyjnego

  • Przygotowanie pism zawierających stanowisko w przedmiocie zgłoszonej reklamacji

Przykładowe negatywne konsekwencje niewłaściwej obsługi procesów reklamacyjnych

  • uznanie reklamacji konsumenta w przypadku przekroczenia ustawowych terminów jej rozpatrzenia – bez względu na to, czy zasługiwała ona na uwzględnienie

  • niepotrzebny wzrost kosztów prowadzenia działalności w przypadku uznawania nieuzasadnionych reklamacji

  • wzrost wskaźnika niezadowolonych klientów

Warianty realizacji usługi

Możesz zlecić nam zrealizowanie w ramach jednorazowej usługi. Dokładną cenę realizacji otrzymasz po kontakcie z naszym doradcą.

Możesz wybrać realizację usługi w połączeniu z zakupieniem jednego z pakietów PARASOL 365. W takim wypadku cena realizacji usługi rozłożona zostaje na 12 miesięcy i doliczana jest to miesięcznego abonamentu, którego koszt uzależniony jest od wybranego pakietu. Ten wybór powoduje, że uzyskujesz dodatkowy rabat na usługę, którą chcesz zamówić. Dostajesz także szereg korzyści w ramach obsługi pakietowej.

Skontaktuj się z naszym doradcą aby dowiedzieć się więcej.

Ceny

STANDARD

od 199 netto/opłata jednorazowa
  • Realizacja zamówionej usługi

PARASOL 365

od 19 netto/miesięcznie + opłata abonamentowa za dany pakiet PARASOL 365
  • Realizacja zamówionej usługi
  • Newsletter
  • Help Desk
  • Obsługa reklamacji
  • Obsługa zapytań ws. RODO
  • Audyt e-commerce i RODO
  • Treści zgód
  • Klauzula informacyjna
  • Dyżur zdalny
  • Dyżur w siedzibie
  • Outsourcing IOD
  • Rabat na usługi
  • Oznaczenie na stronę www

Jak wygląda wsparcie procesu reklamacyjnego

KROK 1

Przekazanie przez Klienta konkretnego procesu reklamacyjnego do analizy

KROK 2

Analiza prawna konkretnego przypadku reklamacyjnego

KROK 3

Udzielenie porady prawnej przez prawnika w zakresie zgłoszenia reklamacji (określenie jej zasadności)

KROK 4

Przygotowanie pisma zawierającego stanowisko w przedmiocie zgłoszonej reklamacji

Poznaj warianty cenowe

Dlaczego warto związać się z nami na dłużej

Nic nie stoi na przeszkodzie abyśmy zrealizowali dla Ciebie tę usługę w ramach jednorazowej czynności. Jednak wybór realizacji w ramach pakietu PARASOL 365 polega na zawiązaniu z nami współpracy długofalowej i pozwala Ci zapewnić stałe i bieżące wsparcie dla Twojego sklepu internetowego przez prawników: specjalistów ds. e-commerce oraz przetwarzania danych osobowych (RODO). Dodatkowo zyskujesz pewność, że w przypadku zmian w obowiązujących przepisach lub wprowadzenia przez Ciebie nowych rozwiązań w sklepie internetowym, poinformujemy Cię o ich wpływie na dotychczas posiadaną dokumentację sklepu internetowego i w razie potrzeby przeprowadzimy w związku z tym odpowiednie aktualizacje i zmiany.

Nasze atuty

Zespół specjalistów do spraw konsumenckich oraz ochrony danych osobowych

Sprawdzone rozwiązania dopasowane do potrzeb przedsiębiorcy

Optymalizacja kosztów obsługi przy zachowaniu jakości świadczonych usług

Możliwość skorzystania ze stałego wsparcia w ramach HELP DESK

Zaufali nam