Regulamin sklepu internetowego

W obecnych czasach coraz większa ilość klientów decyduje się nabywać różnego rodzaju towary za pośrednictwem Internetu. Prowadzenie sklepu w tej właśnie formie to już nie tylko dobór właściwego asortymentu, ale również konieczność zadbania o wszelkie aspekty prawne związane z tego rodzaju biznesem.

Podstawowym dokumentem, który będzie kształtował zasady i warunki zawierania transakcji w sklepie internetowym, a także określał prawa i obowiązki zarówno sprzedającego, jak i kupującego, jest właśnie regulamin sklepu internetowego.

To właśnie z tego powodu zanim rozpocznie się prowadzenie sprzedaży towarów przez Internet, koniecznie należy w pierwszej kolejności zadbać o przygotowanie takiego regulaminu.

Korzyści zlecenia nam przygotowania regulaminu dla Twojego sklepu internetowego

  • Dopasowanie regulaminu do specyfiki i rodzaju prowadzonej sprzedaży

  • Uwzględnienie w regulaminie wszystkich wymogów prawnych związanych z zawieraniem umów sprzedaży na odległość z konsumentami

  • Precyzyjne określenie przebiegu procesu sprzedażowego w regulaminie

  • Wzory dokumentów wymaganych przy sprzedaży internetowej („na odległość”) takie jak: formularze, oświadczenia o odstąpieniu od umowy, czy też dokumenty zawierające wymagane obowiązki informacyjne

  • Praktyczne wskazówki dotyczące sposobów spełniania ustawowych obowiązków informacyjnych względem konsumentów

  • Dopasowanie regulaminu do wymogów wynikających z Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną

  • Zgodność z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych (RODO)

  • Stworzenie dla sklepu polityki prywatności oraz polityki „cookies”

Przykładowe negatywne konsekwencje braku lub wadliwości regulaminu

  • przedłużenie terminu do odstąpienia od umowy przez konsumenta

  • możliwość ponoszenia kosztów zwrotu rzeczy

  • brak możliwości skorzystania z wyjątków od prawa do odstąpienia od umowy przez konsumenta

  • posługiwanie się postanowieniami niedozwolonymi (klauzule abuzywne)

  • brak możliwości z uprawnień przysługujących przedsiębiorcy

  • odpowiedzialność finansowa i narażanie się na postępowania kontrolne

Warianty realizacji usługi

Możesz zlecić nam zrealizowanie w ramach jednorazowej usługi. Dokładną cenę realizacji otrzymasz po kontakcie z naszym doradcą.

Możesz wybrać realizację usługi w połączeniu z zakupieniem jednego z pakietów PARASOL 365. W takim wypadku cena realizacji usługi rozłożona zostaje na 12 miesięcy i doliczana jest to miesięcznego abonamentu, którego koszt uzależniony jest od wybranego pakietu. Ten wybór powoduje, że uzyskujesz dodatkowy rabat na usługę, którą chcesz zamówić. Dostajesz także szereg korzyści w ramach obsługi pakietowej.

Skontaktuj się z naszym doradcą aby dowiedzieć się więcej.

Ceny

STANDARD

od 299 netto/opłata jednorazowa
  • Regulamin sklepu internetowego wraz ze wzorcami dokumentów niezbędnych w procesie sprzedaży przez Internet
  • Polityka prywatności oraz polityka „cookies”

PARASOL 365

od 25 netto/miesięcznie + opłata abonamentowa za dany pakiet PARASOL 365
  • Realizacja zamówionej usługi
  • Newsletter
  • Help Desk
  • Obsługa reklamacji
  • Obsługa zapytań ws. RODO
  • Audyt e-commerce i RODO
  • Treści zgód
  • Klauzula informacyjna
  • Dyżur zdalny
  • Dyżur w siedzibie
  • Outsourcing IOD
  • Rabat na usługi
  • Oznaczenie na stronę www

Jak wygląda przygotowanie przez nas regulaminu

KROK 1

Przyjęcie zamówienia

KROK 2

Przygotowanie projektu regulaminu sklepu internetowego przez prawnika

KROK 3

Konsultacje projektu regulaminu sklepu internetowego i stworzenie ostatecznej wersji

KROK 4

Wdrożenie regulaminu

Poznaj warianty cenowe

Dlaczego warto związać się z nami na dłużej

Nic nie stoi na przeszkodzie abyśmy przygotowali dla Ciebie dokumentację w ramach jednorazowej usługi. Jednak wybór realizacji w ramach pakietu PARASOL 365 polega na nawiązaniu z nami współpracy długofalowej i pozwala Ci zapewnić stałe i bieżące wsparcie dla Twojego przedsięwzięcia przez prawników: specjalistów ds. e-commerce oraz przetwarzania danych osobowych (RODO). Dodatkowo zyskujesz pewność, że w przypadku zmian w obowiązujących przepisach lub wprowadzenia przez Ciebie nowych rozwiązań w prowadzonej przez Ciebie działalności w branży e-commerce, poinformujemy Cię o ich wpływie na dotychczas posiadaną przez Ciebie dokumentację i w razie potrzeby przeprowadzimy w związku z tym odpowiednie aktualizacje i zmiany.

Nasze atuty

Zespół specjalistów do spraw konsumenckich oraz ochrony danych osobowych

Sprawdzone rozwiązania dopasowane do potrzeb przedsiębiorcy

Optymalizacja kosztów obsługi przy zachowaniu jakości świadczonych usług

Możliwość skorzystania ze stałego wsparcia w ramach HELP DESK

Zaufali nam