Pakiet prawny – usługi na odległość

Z naszego doświadczenia wynika, że coraz większa liczba naszych Klientów, oprócz tego, że przy rozpoczynaniu swojego przedsięwzięcia w branży e-commerce, skorzystała z naszej pomocy przy tworzeniu regulaminów dla swoich sklepów, potrzebowała w swojej dalszej, bieżącej działalności stałego wsparcia prawnego.

Pakiet prawny – usługi na odległość jest odpowiedzią na potrzeby naszych Klinetów.

W ramach tego pakietu jesteśmy do stałej dyspozycji naszych Klientów i świadczymy im różnego rodzaju usługi prawne polegające na przykład: na udzielaniu porad, przygotowywaniu lub opiniowaniu umów i innych dokumentów, a także negocjowaniu warunków kontraktowych, na których nasi Klienci zawierają umowy.

Wszystko to z wykorzystaniem narzędzi do pracy zdalnej, włączając w to również wideokonferencje.

Korzyści skorzystania z Pakietu prawnego – usług na odległość

  • Stałe i bieżące wsparcie prawne w Twojej działalności

  • Współpraca z prawnikiem, który zna i poznaje coraz lepiej specyfikę Twojego biznesu

  • Nieograniczone aktualizacje posiadanych regulaminów i innej dokumentacji wykorzystywanej w Twoim sklepie lub serwisie internetowym

  • Wzory dokumentów wymagane przy zawieraniu umów na odległość, takich jak: formularze, oświadczenia o odstąpieniu od umowy, czy też dokumenty zawierające wymagane obowiązki informacyjne

  • Praktyczne wskazówki dotyczące sposobów spełniania ustawowych obowiązków informacyjnych względem konsumentów

  • Zgodność z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych (RODO)

Przykładowe negatywne konsekwencje braku lub wadliwości regulaminu

  • przedłużenie terminu do odstąpienia od umowy przez konsumenta

  • możliwość ponoszenia kosztów zwrotu rzeczy

  • brak możliwości skorzystania z wyjątków od prawa do odstąpienia od umowy przez konsumenta

  • posługiwanie się postanowieniami niedozwolonymi (klauzule abuzywne)

  • brak możliwości z uprawnień przysługujących przedsiębiorcy

  • odpowiedzialność finansowa i narażanie się na postępowania kontrolne

Warianty realizacji usługi

Możesz zlecić nam zrealizowanie w ramach jednorazowej usługi. Dokładną cenę realizacji otrzymasz po kontakcie z naszym doradcą.

Możesz wybrać realizację usługi w połączeniu z zakupieniem jednego z pakietów PARASOL 365. W takim wypadku cena realizacji usługi rozłożona zostaje na 12 miesięcy i doliczana jest to miesięcznego abonamentu, którego koszt uzależniony jest od wybranego pakietu. Ten wybór powoduje, że uzyskujesz dodatkowy rabat na usługę, którą chcesz zamówić. Dostajesz także szereg korzyści w ramach obsługi pakietowej.

Skontaktuj się z naszym doradcą aby dowiedzieć się więcej.

STANDARD

od 999 netto/opłata jednorazowa
  • Realizacja zamówionej usługi

PARASOL 365

od 99 netto/miesięcznie + opłata abonamentowa za dany pakiet PARASOL 365
  • Realizacja zamówionej usługi
  • Newsletter
  • Help Desk
  • Obsługa reklamacji
  • Obsługa zapytań ws. RODO
  • Audyt e-commerce i RODO
  • Treści zgód
  • Klauzula informacyjna
  • Dyżur zdalny
  • Dyżur w siedzibie
  • Outsourcing IOD
  • Rabat na usługi
  • Oznaczenie na stronę www

Jak wygląda realizacja przez nas usługi

KROK 1

Przyjęcie zamówienia

KROK 2

audyt i analiza przedmiotu działalności

KROK 3

Opracowanie dokumentacji oraz procedur

KROK 4

Wdrożenie dokumentacji oraz procedur

Poznaj warianty cenowe

Dlaczego warto związać się z nami na dłużej

Nic nie stoi na przeszkodzie abyśmy zrealizowali dla Ciebie tę usługę w ramach jednorazowej czynności. Jednak wybór realizacji w ramach pakietu PARASOL 365 polega na zawiązaniu z nami współpracy długofalowej i pozwala Ci zapewnić stałe i bieżące wsparcie dla Twojego sklepu internetowego przez prawników: specjalistów ds. e-commerce oraz przetwarzania danych osobowych (RODO). Dodatkowo zyskujesz pewność, że w przypadku zmian w obowiązujących przepisach lub wprowadzenia przez Ciebie nowych rozwiązań w sklepie internetowym, poinformujemy Cię o ich wpływie na dotychczas posiadaną dokumentację sklepu internetowego i w razie potrzeby przeprowadzimy w związku z tym odpowiednie aktualizacje i zmiany.

Nasze atuty

Zespół specjalistów do spraw konsumenckich oraz ochrony danych osobowych

Sprawdzone rozwiązania dopasowane do potrzeb przedsiębiorcy

Optymalizacja kosztów obsługi przy zachowaniu jakości świadczonych usług

Możliwość skorzystania ze stałego wsparcia w ramach HELP DESK

Zaufali nam