Pakiet prawny e-commerce i spraw konsumenckich
Prowadzenie biznesu w branży e-commerce lub usług online wiąże się nie tylko z koniecznością działania w ściśle określonych ramach prawnych, posiadania odpowiedniego regulaminu oraz innej dokumentacji, ale także bieżącej obsługi klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą-konsumentem, weryfikacja zgłaszanych przez nich zastrzeżeń i ocena zasadności przedstawianych żądań.
Przekazując ten proces do nas, zyskujesz dodatkowy czas, który możesz przeznaczyć na rozwijanie swojego biznesu, a kwestie z obsługą konsumentów lub przedsiębiorców-konsumentów możesz pozostawić nam. Oczywiście będziemy z Tobą w tych sprawach ściśle współpracować.
Korzyści zlecenia nam outsourcingu obsługi spraw konsumenckich
Obsługa procesów reklamacyjnych przez prawnika
Każdorazowa weryfikacja zasadności roszczeń zgłaszanych przez konsumentów (a od 2021 r. również przez przedsiębiorców-konsumentów)
Rozpoznanie reklamacji zgodnie z postanowieniami regulaminu i z uwzględnieniem przepisów powszechnie obowiązujących
Wzrost zadowolenia Klientów z uwagi na sprawny i profesjonalnie zorganizowany proces reklamacyjn
Przykładowe negatywne konsekwencje braku lub wadliwości regulaminu
uznanie reklamacji konsumenta w przypadku przekroczenia ustawowych terminów jej rozpatrzenia – bez względu na to, czy zasługiwała ona na uwzględnienie
niepotrzebny wzrost kosztów prowadzenia działalności w przypadku uznawania nieuzasadnionych reklamacji
wzrost wskaźnika niezadowolonych klientów
Warianty realizacji usługi
Możesz zlecić nam zrealizowanie w ramach jednorazowej usługi. Dokładną cenę realizacji otrzymasz po kontakcie z naszym doradcą.
Możesz wybrać realizację usługi w połączeniu z zakupieniem jednego z pakietów PARASOL 365. W takim wypadku cena realizacji usługi rozłożona zostaje na 12 miesięcy i doliczana jest to miesięcznego abonamentu, którego koszt uzależniony jest od wybranego pakietu. Ten wybór powoduje, że uzyskujesz dodatkowy rabat na usługę, którą chcesz zamówić. Dostajesz także szereg korzyści w ramach obsługi pakietowej.
Skontaktuj się z naszym doradcą aby dowiedzieć się więcej.
Cena
STANDARD
- Realizacja zamówionej usługi w wymiarze miesięcznym
PARASOL 365
- Realizacja zamówionej usługi
- Newsletter
- Help Desk
- Obsługa reklamacji
- Obsługa zapytań ws. RODO
- Audyt e-commerce i RODO
- Treści zgód
- Klauzula informacyjna
- Dyżur zdalny
- Dyżur w siedzibie
- Outsourcing IOD
- Rabat na usługi
- Oznaczenie na stronę www
Jak wygląda przygotowanie przez nas regulaminu
Przyjęcie zamówienia
Zapoznanie się przez prawnika ze specyfiką prowadzonego sklepu internetowego i dokumentacją w nim obowiązującą (regulaminy, warunki umów itp.)
Obsługa spraw konsumenckich
Bieżące rekomendacje dotyczące ewentualnych zmian w posiadanej przez Ciebie dokumentacji (np. regulamin sklepu internetowego)

Dlaczego warto związać się z nami na dłużej
Nic nie stoi na przeszkodzie abyśmy zrealizowali dla Ciebie tę usługę w ramach jednorazowej czynności. Jednak wybór realizacji w ramach pakietu PARASOL 365 polega na zawiązaniu z nami współpracy długofalowej i pozwala Ci zapewnić stałe i bieżące wsparcie dla Twojego sklepu internetowego przez prawników: specjalistów ds. e-commerce oraz przetwarzania danych osobowych (RODO). Dodatkowo zyskujesz pewność, że w przypadku zmian w obowiązujących przepisach lub wprowadzenia przez Ciebie nowych rozwiązań w sklepie internetowym, poinformujemy Cię o ich wpływie na dotychczas posiadaną dokumentację sklepu internetowego i w razie potrzeby przeprowadzimy w związku z tym odpowiednie aktualizacje i zmiany.
Nasze atuty
Zespół specjalistów do spraw konsumenckich oraz ochrony danych osobowych
Sprawdzone rozwiązania dopasowane do potrzeb przedsiębiorcy
Optymalizacja kosztów obsługi przy zachowaniu jakości świadczonych usług
Możliwość skorzystania ze stałego wsparcia w ramach HELP DESK